środa, 13 lutego 2019

przelot

No po prostu idiota do kwadratu. Natężenie ruchu lotniczego w Polsce rośnie 15% rok do roku, a ten kretyn się pyta czy budowa ma sens? A gdzie niby miałby się rozwijać ruch lotniczy? Na Okęciu? Budowa CPK to jeden z najlepszych pomysłów i tylko taki pasożyt jak Balcerowiecz może go podważać.W tym roku składałem wniosek o odszkodowanie do Ryanair i zgadzam się, że nie jest to sprawa zupełnie prosta. Mam na myśli to, że linki które podaje Ryanair na swojej stronie albo nie działają poprawnie albo jak w moim przypadku, po wpisaniu wszystkich danych wyświetlił mi się komunikat że "taka osoba nie leciała tym lotem"  Ale nie należy się poddawać, w końcu wysłałem zgłoszenie na adres mailowy: , na drugi dzień miałem potwierdzenie przyjęcia pisma i nadanie numeru sprawy, w tym samym dniu przyszło pismo z potwierdzeniem, że moje roszczenie zostaje uznane i po 8 dniach miałem 1000 euro (250 euro x 4 osoby) na koncie. Nie ukrywam, że miałem chwilę zwątpienia i też chciałem oddać sprawę do firmy, która się specjalizuje w tego typu sprawach ale   http://naprawa-kanalizacji.pl na szczęście zbyt szybko się nie poddałem i udało się samemu sprawę zamknąćRok temu składałem internetowy wniosek o odszkodowanie (na stronie Ryanaira). Pierwszą przeszkodą było znalezienie wniosku (przycisk kierujący do niego był ukryty pod jakimś obrazkiem, właściwy link znalazłem na jednym z forów). Po 3 miesięcznym bezkutecznym oczekiwaniu na kasę upoważniłem kancelarię prawniczą do wystąpienia w moim imieniu. Kasa znalazła się na moim koncie po kolejnych 3 tygodniach (tytuł przelewu zgadzał się z numerem sprawy nadanym przez kancelarię) . Oczywiście 20% zgodnie z umową przelałem na ich konto. I tyle w temacie traktowania pojedyńczych ludków przez przewoźnika . Są majętni ludzi biznesmeni,którzy nie mają czasu na walkę o odszkodowanie bo w tym czasie co by na to poświęcili swe wysiłki są w stanie zarobić większe pieniądze niż to warte i dlatego dla takich ludzi jest korzystne oddać to takiej firmie,która pobierze prowizję a na konto biznesmena wróci pomnijeszona kwota o wspomnianą prowizję.Ci biedniejsi przy walce o odszkodowanie niejednokrotnie tracą spor nerwów i zdrowia bo dla nich to jednak jest spora suma.Bogaty płynie z prądem,biedny pod prąd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz