wtorek, 21 grudnia 2021

prawie pewność

Mam przekonanie, graniczące z pewnością, że też miałem zainstalowanego Pegasusa, ale w tej chwili nie mam na to raportu. Jestem przekonany, że w podobnej sytuacji jest wielu polityków opozycji – być może również Donald Tusk. Dlatego Amerykanie mogliby pomóc w ustaleniu, u kogo takie podsłuchy były używane. Jestem przekonany, że skala jest zdecydowanie większa i mamy aferę zdecydowanie większą niż kiedykolwiek wcześniej. Uważam, że kolejna granica została przekroczona, która świadczy o tym, że jesteśmy już dyktaturą - mówi Gawłowski.Jak pan Falenda podsłuchiwał to poszedł do więzienia na parę lat. Cieszył bym się żeby zleceniodawcy tych podsłuchów też tam trafili może nawet do jednej celi z panem Falendą. Może by się doświadczeniami z zakresu podsłuchologii powymieniali.Jakoś dziwnie spokojny jestem, że jakiś niezawisły sędzia już się podpisuje pod zgodą na podsłuch Pana Giertycha i Pani Wrzosek. I wszytko będzie zgonie z polskim prawem, dokładnie tak jak napisał w oświadczeniu Pan Żaryn. o jest to co mówię od pierwszego dnia objęcia władzy przez PIS. Kilkanaście dni temu przekonałem się do czego zdolny jest elektorat PIS. Zmanipulowani, karmieni codzienna propagandą i nienawiścią ludzie są zdolni do najgorszych rzeczy. Wierzcie mi, że podsycani dodatkowo przez KK ludzie zachowują się jak zaprogramowane roboty czekające na hasło. Gdzie my żyjemy? Z kim my mamy do czynienia? Wystarczy przeczytać komentarze pisowskich hejterów, a obraz tego towarzystwa mamy jak na dłoni. Nic dodać, nic ująć. https://przepychanie.com.pl/udraznianie-rur-lesznowola/ O sprawie z większym dystansem mówi Władysław Kosiniak-Kamysz. Prezes PSL twierdzi, że informacja o użyciu Pegasusa specjalnie go nie zdziwiła. - Po pierwszych rządach PiS-u nie jestem zaskoczony tą sytuacją. Nie jest wykluczone, że wszyscy politycy opozycji są podsłuchiwani. Z pewnością sprawą powinna zająć się komisja ds. służb specjalnych. Podstawowym problemem jest jednak to, że parlament nie sprawuje kontroli nad rządem. Nie sprawuje też kontroli nad podległymi instytucjami, w tym służbami specjalnymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz